FRÅGOR & SVAR

Välkommen till Femarts FAQ! Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om att handla hos oss. Behöver du fortfarande hjälp med något? Maila till ​info@femart.se​ så hjälper vi dig.

Handla i webbshopen

Det ska vara enkelt och kul att handla hos oss. När du har hittat de produkter du vill köpa klickar du på ikonen ”Lägg i varukorgen”. I din varukorg kan du se pris och göra eventuella ändringar. När du är nöjd med din beställning fortsätter du till kassan där du hittar flera olika betalningsalternativ.

Vi erbjuder fri frakt inom Sverige. Du ser alltid din totala kostnad innan du betalar.

Du kan betala med kredit- eller betalkort med en Visa eller Mastercard-logo på.

Nej, du måste betala din order innan vi skickar den.

För närvarande sänder vi inom Sverige, men skriv gärna till​ ​info@femart.se​ vad det är du vill beställa så fixar vi det såklart ändå.

Vanligtvis sänds leveransen inom 4-7 arbetsdagar. Vid helgdagar kan leveranstiden dröja något längre.

Vill du kunna spåra din order sänder du ett mail till ​info@femart.se​ ​samtidigt som du beställer.

Om du beställt produkter från flera olika kreatörer så skickas de separat och det kan vara olika leveranstid. Om det är någon produkt du inte fått inom rimlig tid så hör direkt av dig till oss på​ ​info@femart.se

Vi behandlar din order så fort som möjligt så vill du ändra något är det bråttom. Vänligen hör av dig omgående till info@femart.se​.

En orderbekräftelse skickas till den angivna e-mailadressen så snart en order har lagts. Om du inte får den, titta bland din skräppost. Om du fortfarande inte hittar den kan det ha inträffat något fel vid din beställning. Kontakta info@femart.se​ så hjälper vi dig!

Kontakta ​info@femart.se​ ​så hjälper vi dig.

Våra produkter

De kommer från Femarts konstnärer och kreatörer. Information om varje konstnär kan du finna under fliken “Portfolios”.

Det som finns tillgängligt på webbshoppen visar vad vi säljer just nu. Vänligen kontakta ​info@femart.se​ för frågor om specifika produkter.